پامپ یعنی چه | تارگت یعنی چه؟

پامپ یعنی چه | تارگت یعنی چه؟

پامپ یعنی چه؟

اصطلاح پامپ یا PUMP به عملیاتی گفته می‌شود که افراد با سرمایه های گوناگون شروع به خرید ارز دیجیتال می‌کنند. آغاز پروسه پامپ به طور معمول با خرید نهنگ‌های بازار رخ می دهد. برای این که پامپ صورت گیرد ، باید اشخاصی با سرمایه بسیار فراوان ، مثل سرمایه داران بزرگ، بانک‌ها و اشخاص داری قدرت یک ارز دیجیتال را خریداری کنند.

به این افراد که دارایی زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال دارند، اصطلاحا نهنگ گفته می‌شود. نهنگ‌ها معمولا ، برای انجام پروسه پامپ، ارزهای را انتخاب می‌کنند که به عبارتی در کف قیمتی خود قرار دارند.

بعد از اینکه نهنگ‌ها مقدار فراوانی از دارایی خود را برای خرید ارزهای ارزان قیمت صرف کردند، تیم دیگری وارد عمل می‌شود. این تیم که تحت سلطه نهنگ‌ها قرار دارند، وظیفه تبلیغات گسترش‌ یافته و تشویق مردم را برعهده می‌گیرند.

چنین گروه های تبلیغاتی کاربلد وظیفه دارند تا کاربران تازه وارد یا بی تجربه دنیای ارزهای دیجیتال را به خرید همان ارز کم قیمت ترغیب کنند. با دادن وعده‌های پوچ و بی اساس و با قیمتی و ارزشمند نشان دادن یک رمزارز به فریب باعث می‌شود تا اشخاص زیادی در دام این تبلیغ‌ها بیافتند. اکثرا ، استفاده از اینفلوئنسرهای کم اعتبار و رسانه‌های بی محتوا زرد، در رأس کار تیم‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرند.

تارگت یعنی چه؟

تارگت در لغت به معنی هدف است ، هدفی که با کوشش و تلاش می‌خواهید به آن برسید. تارگت ابزار و راههای رسیدن به موفقیت را برای شما معین می‌کند. اصطلاح تارگت در زمینه بازاریابی و فروش نیز تقریبا همین معنا و مفهوم را داراست؛ به این معنا که شما هدفی را به‌ شکل کوتاه مدت و بلندمدت مشخص می‌کنید، بعد برای رسیدن به آن هدف یا تارگت تعیین شده ، برنامه‌ریزی می‌ کنید . قابل توجه است که در عرصه فروش و بازاریابی گونه های مختلفی از تارگت داریم.

 

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا